piątek, 10 lutego 2012

Pozwólcie, że się przedstawię :)

Zacznijmy od tego, że jest to pierwszy bolg w moim życiu, więc proszę, nie zjedzcie mnie żywcem. :) Nigdy wcześniej nie odważyłam się na coś takiego, nawet teraz namówiła mnie przyjaciółka. Do napisania opowiadania o Londynie i pewnym zespole (to na razie tajemnica), zainspirowały mnie dwie rzeczy: wyjazd to tego miast w maju oraz teledysk ,,The A Team". 
Zdradzę wam kilka szczegółów o czym dokładniej będę pisać :) Historia zaczyna się wraz z wylotem głównej bohaterki do Londynu. Na początku dziewczyna nie jest zachwycona takim obrotem spraw, ale wydarzenia, które mają miejsce na miejscu sprawią, że zacznie wszystko widzieć w innych barwach. Pojawią się chłopacy, nowe przyjaciółki, ale razem z nimi kłopoty i przeciwności losu. Mam nadzieję, że wam się spodoba i życzę miłego czytania. :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz